دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام بگیر تو دستمو

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام بگیر تو دستمو

 

متن آهنگ جدید حامد پهلان به نام بگیر تو دستمو

♫♫♫

چراغ خونم تویی آخه عزیز جونم تویی
فقط با تو میمونم
که با تو مستم آخه دل به تو بستم بیا
تویی آروم جونم

بگیر تو دستامو میخوام بلند شم از جامو
که دستاتو بگیرم
خرابه حالم بیا آخه دل به تو بستم بیا
که من بی تو میمیرم
بگیر تو دستامو میخوام بلند شم از جامو
که دستاتو بگیرم
خرابه حالم بیا آخه دل به تو بستم بیا
که من بی تو میمیرم

♫♫♫

چراغ خونم تویی سنگ صبورم
بی تو میمیرم آخه از تو که دورم
از تو که دورم

بگیر تو دستامو میخوام بلند شم از جامو
که دستاتو بگیرم
خرابه حالم بیا آخه دل به تو بستم بیا
که من بی تو میمیرم
بگیر تو دستامو میخوام بلند شم از جامو
که دستاتو بگیرم
خرابه حالم بیا آخه دل به تو بستم بیا
که من بی تو میمیرم

*-*

چراغ خونم تویی سنگ صبورم
بی تو میمیرم آخه از تو که دورم
از تو که دورم

بگیر تو دستامو میخوام بلند شم از جامو
که دستاتو بگیرم
خرابه حالم بیا آخه دل به تو بستم بیا
که من بی تو میمیرم
بگیر تو دستامو میخوام بلند شم از جامو
که دستاتو بگیرم
خرابه حالم بیا آخه دل به تو بستم بیا
که من بی تو میمیرم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام بگیر تو دستمو دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام بگیر تو دستمو دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام بگیر تو دستمو

تاريخ : شنبه 20 دی 1393 | 13:29 | نویسنده : امیر لشکر |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.